Kokybės politika

Kokybės politika

PATVIRTINTA

VšĮ Anykščių rajono savivaldybės

pirminės priežiūros centro direktoriaus

2024 m. kovo 4 d. įsakymu Nr. V-55

 

 

VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS ANYKŠČIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS PIRMINĖS PRIEŽIŪROS CENTRO

KOKYBĖS POLITIKA

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Viešosios įstaigos Anykščių rajono savivaldybės pirminės priežiūros centro (toliau tekste – PSPC) kokybės politika (toliau – Kokybės politika) apibūdina PSPC ketinimus ir kryptis, susijusius su teikiamų asmens sveikatos paslaugų kokybe, įskaitant kokybės tikslus, kokybės įsipareigojimus bei organizacines priemones.

2. Kokybės politika parengta vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-338 „Dėl minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“, patvirtintu Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašu, galiojanti suvestinė redakcija ir atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės politiką.

3. Tinkamai bendraujant tarpusavyje ir su mums svarbiais žmonėmis: pacientais, gydytojais, verslo partneriais ir bendruomene, tinkamai pasirūpinti mūsų pacientų sveikata, kad jie liktų patenkinti bendravimu su mumis ir mūsų teikiamomis paslaugomis.

II. ĮSTAIGOS MISIJA

4. Teikti pacientams šiuolaikiniu medicinos mokslu bei pažangiausiomis technologijomis pagrįstas, aukštos kokybės, kvalifikuotas, saugias ir veiksmingas sveikatos stiprinimo, ligų prevencijos, diagnostikos, pacientų gydymo ir slaugos paslaugas, kurias tinkamai pacientui suteikia sveikatos priežiūros specialistas ar sveikatos priežiūros specialistų komanda, atitinkančias pacientų lūkesčius, pirminės asmens sveikatos priežiūros paslaugas, užtikrinti pacientų informacijos privatumą, žmogiškąją pagarbą ir orumą.

III. ĮSTAIGOS VIZIJA

5. Būti inovatyvia, modernia, patikima asmens sveikatos priežiūros įstaiga, teikiančia aukščiausios kokybės asmens sveikatos priežiūros paslaugas. Skatinti žmones gyventi sveikai, o jiems susirgus – efektyviai taikyti moderniausius diagnostikos bei gydymo metodus. Tenkinti pacientų ir darbuotojų poreikius bei lūkesčius, racionaliai naudojant finansinius, personalo, technologijų ir kitus išteklius. Teikti profesionalias ir aukščiausios kokybės paslaugas.

IV. STRATEGINIAI UŽDAVINIAI, VEIKLOS KRYPTYS

6. Teikti kokybiškas ir savalaikes paslaugas;

7. Sistemingai siekti žinių ir kelti kompetenciją;

8. Valdyti situaciją ir užtikrinti kokybę visoje PSPC veikloje bei darbo priemonėse;

9. Užtikrinti darbuotojų įsitraukimą ir lojalumą;

10. Operatyviai reaguoti į kiekvieną situaciją ir gerbti kiekvieno žmogaus laiką;

11. Išgirsti pacientą suprasti, suteikti informaciją ir padėti pasveikt

12. Racionaliai naudoti turimus profesinius, techninius ir finansinius išteklius.

13. Rūpintis įstaigos infrastruktūra.

14. Vykdyti pokyčius pagal pacientų, paslaugų užsakovų pastabas ir paslaugų kokybės vertinimus.

V. ĮSTAIGOS VADOVYBĖS ĮSIPAREIGOJIMAI

15. PSPC vadovybė, demonstruodama lyderystę, siekdama įgyvendinti savo viziją ir misiją, strateginės veiklos kryptis, kokybę suprasdama, kaip pamatinę vertybę ir veiklos pagrindą, besąlygišką įsipareigojimą sau ir pacientams, planuodama ir įgyvendindama veiksmus dėl rizikų ir galimybių, įsipareigoja – sukurti veikiančią sistemą, kuri vykdo, įgyvendina, kontroliuoja ir tobulina įstaigos procesus kokybės bei pacientų saugos srityse.

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

16. Kokybės politika, jos papildymai ir pakeitimai tvirtinami direktoriaus įsakymu ir skelbiami viešai PSPC internetiniame puslapyje bei PSPC, viešai matomose vietose.

____________________

Parengė: Vidaus medicininio audito padalinio vadovė Vaida Gumbienė


Paskutinį kartą redaguota: 2024-03-18